, نوشته شده توسط: تحریریه کارخونه
feature-top


استفاده متفاوت از سایت های B2B 

خیلی ها اسم علی بابا و دیگر سایت های بی تو بی را شنیدن، اما استفاده از این وبسایت ها تنها باز کردن اکانت کاربری و منتظر درخواست خرید ماندن و قیمت فرستادن نیست!
از سایت های بی تو بی اطلاعات خارق العاده ای میتوان دریافت.

اول) ابتدا که به جز چند سایت که حالت عمومی دارند بعضی از پنل های بی تو بی تخصصی فعالیت می کنند در یک یا چند رشته، و این برای انتخاب و کار با این سایت ها مهم هست

دوم) هر کدام از این سایت ها بازدیدکنندگان مخصوص به خود را دارند و از یک سری از کشورها بیشتر بازدید کننده دارند و شما باید بر اساس بازار هدفتون سایت مورد نظر برای فعالیت رو انتخاب کنید.

سوم) در انتخاب سایت بی تو بی برای محصولتان به تاریخ درخواست های خرید دقت کنید، وبسایتی که درخواست های آن با فواصل زیاد و کم است برای وقت گذاشتن چندان مناسب نیست.

چهارم) به درخواست های خرید توجه کنید، به طور مثال زمانی که در یک سایت نام محصولی را سرچ می کنید درخواست های خرید برای آن محصول را مشاهده می کنید، و در آن، کشور محل درخواست ذکر شده، که نشان از این می باشد کدام منطقه بیشتر خواهان این محصول است و بازار هدفتان را به شما نشان می دهد. 

پنجم) متن درخواست ها را با دقت بخوانید! بعضی از درخواست ها شامل تارگت پرایس هستند و شما تا حدودی قیمت مناسب بر حسب کیفیت محصول،برای آن بازار را متوجه می شوید. 

ششم) در بازه هایی از سال درخواست های خرید برای یک سری از محصولات بیشتر و در زمان هایی کمتر می شود که میتوانید به بهترین زمان فعالیت بر روی آن محصول پی ببرید. و اوج تقاضا و به تبع افزایش قیمت ها را پیش بینی کنید.

هفتم) در سایت های بی تو بی  با درخواست های فیک مواجه میشوید، که البته بیشتر از میان اکانت های رایگان هستند، اما با کمی فعالیت و گذر زمان میتوانید درخواست فیک را از واقعی تشخیص دهید.
 

دیدگاه دیگران

افزودن دیدگاه